marshila...dream n destiny

marshila...dream n destiny
juz me..aku bahagia begini..camni la aku...org yg kenal aku,aku consider kamu memang tau perangai aku...coz aku ni kadang2 tak ramai yg paham...tah aku pun tak paham...tapi aku ok je cemane2 pun...sumtime org cakap aku jiwang, tapi aku rase cam aku ni garang je..kalau org cakap aku ni seyes, kadang2 aku rase cam aku ni takde prasaan pn..tapi tak kesahla ape pn yg kamu judge aku...asal kamu kenal aku...kamu tahu siape aku...aku biase2 je..suke wat hal sendiri... but @ da same time suke melepak ngan kawan2 aku gak...kadang pun aku bising2 huha-huha jgk...tak tau la nak describe camne...flexible?? so-so la... What I know....I am what I am...I can't be somebody else...I am Marshila Mahput...) cheerish every single moment in ur life cuz hidup ni skali je...

Saturday, November 7, 2009

orang lain tau bercakap je

Hmm...tengok pada title pun dah takde semangat..
tapi aku pelik la...kenapa orang lain suka je nak bercakap pasal aku..pasal cara aku menjalani kehidupan aku...u have to be like thiz...you have to act like that..must follow this way..why u tak macam orang lain...why u'r different from others...huurgh (tu la suara2 yang slalu kt dengar)
kadang2 sakit jugak telinga...
true...orang2 macam ni concern sangat kat kita
cuma bagi aku...teguran takpe...aku boleh mendengar...
kalau yang berniat lain ni....(sedih jgak dalam ati sebenarnye...tapi aku cover dengan senyuman)
aku tak penah marah....cuma aku pelik je...
sebab aku tak buat apa2 salah pun...aku hanya ikut rentak aku
go with da flow...jgn kacau2 org lain
Kalau nak di ikutkan...dari azali lagi...aku jenis tak kesah dengan apa orang nak kata...
tapi, kalau dari azali lagi..telinga aku ni asyik di serang jer....
aku tak boleh..
nak menangis pun ada...tapi aku tahankan dulu...
nak buat macamane...
Sabar jela shila..heee



No comments: